Hårfärg

 
Skrev i ett inlägg för någon vecka sedan att jag var sugen på att bli rödhårig igen, som jag varit innan, trivs så bra i det på hösten och vintern. Tycker denna färgen ↑ på håret är väldigt snygg. Är dock rädd att jag kommer uppleva mig som orange-rödhårig vilket jag inte vill. Så det lutar kanske mest åt vinrött iallafall.. Måste bestämma mig snart för på onsdag ska jag till frisören. Får väl se om jag behåller det som det är eller om jag gör någon förändring.  

  3 kommentarer på "Hårfärg"

Postet av: Malin Lindgren
Tycker att det är en jätte fin hårfärg och tror verkligen att du skulle passa i det eller som du säger lite vinrött, du har perfekta huden för det och visst är det fint på hösten och vintern! :)
Men tycker du har lika fint hår nu så du är fin i hur eller hur!
Svar: Åh tack så jättemycket fina du!! :)
wilma karlsson
2014-09-08, 15:46:03
URL: http://malinviola.blogg.se
Postet av: ♫♪ sandra
fint!
Svar: Tack! :)
wilma karlsson
2014-09-09, 19:15:06
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Skriv en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Wilma Karlsson, 18 år!





Design laget av Julie Viktoria