JOHNNY BULLS

 
 
Är så kär i dessa. Köpta i början av sommaren så har inte använt dem ännu även om det är väldigt fint på sommaren tillsammans med en klänning. Dock fanns det bara dessa kvar och de var i storlek 36, och dem var för stora! Hur är det ens möjligt?! Jag har skor här hemma som jag har storlek 38 i. Mina fötter har typ krympt. Men jag tänkte lägga i en sula och ha dem i vinter så jag kan ha väldigt tjocka strumpor på mig, då passar dem säkert ♥

  2 kommentarer på "JOHNNY BULLS"

Postet av: Sarah
Va konstigt att dom e så stora :P Men hoppas dom passar bra sen när du lagt i en sula :)
Svar: Ja ellerhur! Jag hoppas på det! :)
wilma karlsson
2014-08-19, 00:00:16
URL: http://CheerSarah.devote.se

Skriv en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Wilma Karlsson, 18 år!





Design laget av Julie Viktoria