Av mörker

 
Är inne på bok nummer två av femtio nyanser. Denna veckan har jag haft praktik på First Hotel, ska vara där i fem veckor. Imorgon ska jag vara i frukosten och när jag slutat ska jag skynda mig hem för att äta och duscha sedan ska jag jobba några timmar på Storegate och sedan avsluta kvällen hos min moster som ska bjuda mig och mamma på mat. Mysigt!
 

  3 kommentarer på "Av mörker"

Postet av: SARA EMILIA'S
Har hört mycket bra om de där böckerna! Borde nog läsa dem :)
Svar: Ja det tycker jag att du ska göra! :)
wilma karlsson
2014-08-29, 09:02:38
URL: http://saraemilias.blogspot.fi
Postet av: Malin Lindgren
Älskar femtio nyanser böckerna och det suger att jag läst ut alla, får gå o längta till filmen nu nästa år haha. Själv tycker jag första och andra boken var bäst, den sista var faktiskt lite rörig!
Svar: Åh jag längtar tills filmen kommer ut! Får hoppas jag med tycker andra boken är bra, har inte kommit så långt ännu :-)
wilma karlsson
2014-09-06, 17:20:33
URL: http://malinviola.blogg.se

Skriv en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Wilma Karlsson, 18 år!





Design laget av Julie Viktoria